יום א', טז’ בניסן תשע”ט

אוטוליין והחתולה הצהובה/ כריס רידל כיתה ג רעיונות שונים על הספר 1) 1) הדפסתי בגדול את העמוד מספר 1 שבו רואים את הבית של אוטולין כיצד נראה הבית שבו גרה אוטוליין? הוסיפו מדמיונכם על דף ציורי בתים משונים ומיוחדים ותנו להם שמות. סרטון על בתים מוזרים בעולם https://www.youtube.com/watch?v=McjVeZxgi9o 2) 2) אוסף הגלויות הדפסתי בגדול את הגליות מעמודים 43, 48-49 הוריה של אוטוליין נסעו למרחקים והשאירו אותה לבדה בבית. יחד עם זאת אם נעיין היטב בגלויות, נגלה שזהו סיפורה הדמיוני של אוטוליין ולאמיתו של דבר ההורים נמצאים לא רחוק ממנה ורואים מה היא עושה. מצאו בגלויות המצורפות כאן, וכמו כן בגלויות נוספות בספר רמזים לכך שההורים משתתפים אתה בסיפור הדמיוני שלה. רמז: קראו גם מה כתוב בנ"ב. מה פירוש ראשי התיבות נ"ב במכתב? מתי משתמשים בהן? כיצד כותבים כתובת על גלויה או על מעטפה של מכתב? ראו את מבנה הכתובת 3) 3) פרסומת בעיתון הגדלתי את עמוד24-25 התבוננו בפרסומת שבדף המצולם אילו פרטים מביאה הפרסומת? איך מושכת הפרסומת את תשומת ליבו של הקורא? כתבו פרסומת על נושא שתבחרו. חשבו איך למשוך את תשומת לב הקורא, חשבו על פרטים חיוניים שיש לשלב בה.