יום א', טז’ בניסן תשע”ט
פעילות עידוד קריאה (וכתיבה...) לקראת החופש הגדול.

אני קוראת פרק או שניים מתוך ספרים שבחרתי כגון: חסמב"ה, ילדים מספרים על עצמם, שקשוקה, אמא קסומה ועוד אח"כ שוחחנו על הדמויות, ועל איך מתייחסים לחברים שונים מאיתנו... דיברנו גם על איך נעביר את החופש הגדול בצורה חכמה כדי שלא נשתעמם אחרי שבועיים,אח"כ חילקתי את התלמידים לקבוצות של חמישה/שישה תלמידים, בכל קבוצה חילקתי דפים ובהם התחלות של סיפורים, כל תלמיד קיבל התחלה אחרת, ההתחלה היתה בת שורה אחת ומתחתיה שורות ריקות, כל תלמיד כותב שתי שורות נוספות כהמשך לסיפור ואח"כ מקפל את ההתחלה שלי ושורה אחת שלו ומעביר לחברו החבר רואה רק שורה אחת, הוא מוסיף שתי שורות ומקפל שוב שורה אחת וכך הלאה עד שהדף שהתלמיד התחיל איתו חוזר אליו, הוא כותב שורה או שתיים שמתחברות הן לשורה של החבר שלפניו והן לשורה הראשונה שהוא קיבל, אח"כ כל ילד מקריא את הסיפור שלו...